Tisdag heeeela dagen

Haft Leonard här lite ... men det gick inte att vända på lillebror så de får prova en gång till. Då hoppas jag det går bättre......  💋
 
Idag fyller världens bästa "Svärmor" år....87 år! å hon e lika tjusig som någonsin 💛
 
 
Jag har "påtat" ca 20 mössor och halsdukar .... här är några
 
 
jag fick paket från wish idag igen....idag fick jag tofflor som jag glömt att jag köpt :) De passade som hand i handske å var varma å goa :)
Ska bli skoj när alla frön kommer så jag kan sätta de oxå :) Det går ju bra med mitt första försök....
 
 
 
Här är ju rena sommarvärmen så den växer å växer..... så fin e den :) Jag till och med pratar med den.... brukar berätta en å annan rolig historia å jag e ganska säker på att den gillar det!  
 
ses i chatten kl 16 på
https://bingolotto.se  Varianten
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0