jag tar det lugnt....

jag tar det lite lugnt... jag protesterar hejvillt i huvet .... Annars hade jag chattat hela dagarna. Men jag behöver ta det lugnt, jag behöver inga elakheter nu.
💛 Kärlek och omtanke till alla ska det vara...  å i söndags så fick jag bara nog 🤓 Helt otroliggt är det. 
Jag och Anneli har pratat om Söndagar...BL.se chansen att få in nya spelare. Nya kunder ! 
Men de vänder i dörren ...som det är Nu. Men vi har idéer, planer...roligt och välkomnande ska det vara. Och vi vill att vi ska gå tillbaka till den enda regeln som fanns när det började med CV... Det ska vara skoj!  Om man inte vinner nått så skit samma men hade skoj som attan i chatten så de kommer tillbaka! 
Det är det som gjort vår chatt så populär från början.....
 
Det är ju ett minne blott nu. Men annat ska det bli !!
 
Jag satt i min goa fåtölj å virkade till en sån här ....
 
 
Fina färger...å jag har förstått att  när jag e toksäker på att det e blått...så är det grönt  😜 Ser lite mysko ut när man ser ett huvud ligga på bordet där :) 
söta Shirin å Leonard har vart å hälsat på 
 
 
 
 
Jag hade kollat på en bäddsoffa...problemet var att den var vit..... Fåtöljen som jag köpte var vit å fin. När jag berättade för Nisse att jag köpt den sa jag att den är helt ren å fin, inga fläckar eller sånt! -Det ordnar väl Du snabbt, svarade hon!
Idag diskuterade jag med Leonard om en vit bäddsoffa.... då sa han -Den kan inte Du sitta i !! Inte fåtöljen heller...bara jag! Jag lortar inte ner nått !
 
där ser man...till å med han vet .....😍
 
Jullan e glad idag för hennes pappa är å hälsar på henne. Det är ju några år sedan så hoppas de har det skoj :)
 
 
Om ni tycker som oss...att även söndags chatten bör vara trevlig och välkomnande så säg det till Karl! Bäst är att maila....enda chansen att få till en förändring det är att tala om att man vill ha det.
 
 
Vi ses ....💋
 
 
 
ps: jag har gått 2km idag
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0