Tror på en bra början

Ja jag är hoppfull, kan ju inte hålla på med allt utan att tro på att det har en påverkan. För det har ju de!! Massiv förändring!
 
Jag har alltid vart smal som en speta...men för 5 år sedan slutade jag röka och gick upp 30kg. Kändes som det hände över natten. När jag flyttade hit till Båstad vägde jag 80kg...men eftersom jag bara sitter å sitter så ökade jag stadigt....
 
Idag är det 6 veckor sedan jag började gå 10 000 steg. Jag började när jag gått till ICA å köpt batterier till min våg.... å såg att jag vägde 87,1kg !!! Då fick jag nog..... så jag började gå, fram å tillbaka ...jag räknade till 68 vändor 1km....efter ett par dagar laddade jag hem stegräknaren och började gå tio tusen steg.De första 4-5kg gick fort..... 
Jag har inte tagit astma medicin på 5 veckor !! Har inte behövt alls. Ju mer jag gått ju lättare gick det att andas!
 
I morse stod vågen på 80,4 och mitt delmål är att komma under 80 😎
Sen hoppas jag komma ner till nånstans mellan 65-70 kg ...För tidigare var jag på tok för smal. Nu vill jag bara må bra.
 
Men med alla motgångar jag haft verkar det som ödet vill att jag ska misslyckas.... men men...jag är ju ingen mes.... jag e KULLA 💛
 
 
 
 
Här ser man att jag den senaste månade missat att nå målet 6 ggr, men att jag lyckats gå 17 mil ännu så länge denna månaden. Och med tanke på att det är JAG...så är det fanimej OootrOooligt 😵
 
så.... jag går väl på då :) ses snart 💝



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0