Jag minns en fin pojk ♥♥

En fin pojk... som jag träffade första gången då Denise gick i samma klass som honom på komvux i Nyvång. Dom blev snabbt bästa kompisar och umgicks ofta... Dennis å Denise :)
 
Han var med överallt och blev snabbt en del av familjen.... Rolig, snäll och käre nån en sån talang ! En konstnär i hjärtat...en människovän. Han kämpade med ADHD och diabetes och ett missbruk.
Men en så attans fin pojk !!!
 
Som bilden nedan kommer jag ihåg honom :) Lite halv tokig som hittade på massa tok :)
 
 
Var med på familjeträff till Åland och buggade med Bobbi halva natten..... Till och med Olsson gillade honom !
När jag flyttade till Åstorp så bodde Dennis i trappen brevid mej. Han skötte inte riktigt sin diabetes och jag tvingade honom ofta att komma upp till mej å äta....han krånglade till det så klart genom att vara vegetarian. 
Jag kunde möta honom på väg fran affären med kassar... han med sina kompisar, men han sa till dom gå Ni så kommer jag...ska hjälpa Lilian bära! Så tog han kassarna å gick med mej hem..... Godhjärtad ♥♥
 
Ett skoj minne som visar sååå tydligt hur han var....
Jag satt vid Bussen och väntade...så såg jag på håll att han kom smått joggande mot stationen...med en säkert 70 årig gubbe springande å skrikande efter honom.... Han stannade vid en papperskorg å slängde nått skräp där. Gubben skrek att han skulle låta bli att riva ner alla affischer han satt upp. Det var affischer om S.D å Dennis skrek tillbaka att han skulle riva ner alla ....-Inga rasister i min by !!!!
Å så skrattade han ..... ♥♥♥
 
En fin pojk som vi kommer att minnas och sörja ♥♥♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0