uppläsare Stefan Sauk

Han är gatanterat den bästa uppläsare.... många är bra tex Malmsjö.... Men Sauk är bäst :)
Han kan få alla böcker att bli bra..... ungefär som uppläsaren till den Engelska versionen av Harry Potter...helt lysande :)
Så om man inte gillar fantasy så ska man lyssna på sånt när Sauk läser...för då blir allt bra.
Svart Stjärna tex :) Något så fantasy som att ett flygplan med 200 passagerare som flyger in i en Einstein rose brygga...... i DALARNA :) NASA kommer dit och vill hjälpa till...men är sur för att kontakt med en annan värld inte hände i usa :) Typiskt dom :)
 
Det är en Bok Serie på Storytel.... första gången jag läste den så kändes det som någon avlyssnat min telefon när jag försökte förklara hur man kan se tiden som en linje och att den med åren (tusen, kanske miljoner år) bäjer sej och tillsut bildar ringar.... och att man då skulle kunna "hoppa" över till en annan värld....eller tid :) Maskhålen kan då vara till god hjälp :)
 
Min syster tyckte jag var knäpp....som alltid. Men Svart Stjärna...uppläst av Stefan Sauk är lysande, och sätter Dalarna på kartan....kanske inte så som man kan önska men ändå.....
Och har man lyssnat på Soran Ismail å hört vad han tycker om Dalarna så kan man ju tro att några ufo snubbar "hoppat" det andra håller....därifrån å hit....hehehe.....
 
 
ses ♥♥
 
PS: Passa dej för den som bara läst EN bok !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0