Anki poncho đŸ€“

Bilden var sÄ pass tydlig sÄ det gÄr att se hur den Àr gjord. Jag tog ett normaltjockt garn (som till en vanlig tjocktröja) och började tyda mönstret och virkade ett prov sÄ jag skulle ha nÄtt att gÄ efter.  Men dÄ dök det upp ett problem !
 
 
 
NÀr jag virkat upp mönstret sÄ blev rutan inte mer Àr ca 30 cm... Ä det rÀcker ju inte.
 
 
FÀrgerna pÄ bilden ville Du ha... de kallas "smuts-fÀrger" Jag har de fÀrgerna men lite mer klara Àn pÄ bilden.
 
 
FrÄgan Àr nu vad Du vill göra......  pÄ www.hobbii.se och se pÄ garnet Milano...eller Hit ta-too  SPLIT garnet Àr jÀtte tjockt och med det garnet kommer "rutan" att bli sÄ stor som pÄ bilden. Men dÄ blir det vÀldigt tjockt.
Jag skulle kunna göra "min ruta" större....hitta pÄ sjÀlv Ä göra den större. SKulle bli betydligt billigare dÄ! Bara fransarna med Milano garnet skulle bli jÀtte dyrt. Onödigt dyr.
 
Jag skulle kunna göra rutor liknande dessa....
 
 
 
fast i de fÀrger som Àr pÄ din bild alltsÄ :) SÄ Du avgör hur Du vill ha det .... 
 
Ha det gott ♄♄
Anonym
2017-09-28 @ 22:18:02

Hej! Gör med dina garner och fĂ€rger , den rutan du gjort Ă€r skitsnygg😍😍

Anonym
2017-09-28 @ 22:18:04

Hej! Gör med dina garner och fĂ€rger , den rutan du gjort Ă€r skitsnygg😍😍

Anonym
2017-09-28 @ 22:18:06

Hej! Gör med dina garner och fĂ€rger , den rutan du gjort Ă€r skitsnygg😍😍

Anonym
2017-09-28 @ 22:20:56

Gör vilka rutor du vill, det blir kanon vilket som. Och i vilka fĂ€rger du vill. SmutsfĂ€rgerna Ă€r ju bara "Wooow " men det blir toppen hur som😄😄

Anonym
2017-09-28 @ 22:20:56

Gör vilka rutor du vill, det blir kanon vilket som. Och i vilka fĂ€rger du vill. SmutsfĂ€rgerna Ă€r ju bara "Wooow " men det blir toppen hur som😄😄




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0