Båten har vänt å vi e på väg hem !

Det var ju helt stilla på havet på ditvägen.... märktes knappt att vi var på en båt. Hörde inte ens motorer....
På hemvägen kändes en å annan gungning...  Vi var uppe å käkade frukost vid 9... GunBritt vaknade mycket tidigare men käkade med oss. Kaffe och ett par skivor skinka till mej.  Sen var det ett rum vi skulle gå till för där delade dom ut "Gratisprylar" En bingolotto bonus bla a.så vi gick dit... å där var det ingen ordning på nått....Vi försökte skicka dit Karl för att fixa det....men men =)
Man skulle gå in en dörr...gå en runda längs väggen där det stod folk och delade ut grejer och så skulle man gå ut genom en dörr intill ingången. Lätt att fatta va ! Men så är inte fallet när det gäller gratis saker....
När de öppnade båda dörrarna samtidigt (Dum idé) så rusade alla IN genom båda dörrarna och det blev totalstopp.
Vi stod där i kön kanske 20 minuter å hade inte rört oss men cm närmare.... En ung kvinna i rullstol blev helt dissad, alla trängde sej före henne hela tiden och hon fick inget. Då fixade Stefan å jag några grejer till henne...solbrillor och örhängen.....paraply, filt å massa nyckel remmar å ringar =)
så samlade vi ihopa lite till oss också och skyndade oss ut =)
Så hade vi ett möte.......
Så nu vet vi allt =)
 
Regeln att vi får "rätta" eller korrigera ett svar ÄR BORTA !!! EN GISSNING GÄLLER !!!!
 
Vi hann inte med att spela Bingo på de brickor vi fick i en goodiebag ..... Men vi fick en god Lunch !!
Den var jätte god...fjordöring åt jag....super gott men....efterrätten Citron maräng TÅÅÅRTAAAAA
Kom i en liten glasburk med lock...jätte gulligt. Och det var sååå gott så jag var helt lyrisk !!! Hallon, blåbär, jordgubbar och mango blandat med en sorts paj crust och faktiskt var bara marängen gräddad högst upp.... resten ogräddad å det var de som gjorde den oerhört god !!
 
Nu kommer bilderna lite i oordning .....
 
Det här är två pojkar som jobbar i Göteborg på Bingolotto. Han närmast träffade jag sist vi var till Studion så honom kände jag igen. Men den andre hade börjat efter det. Snälla pojkar som var väldigt hjälpsamma !!
 
 
Så här såg hytten ut.... utrymmet mellan säng å vägg var minimal !! Så en tjockis som jag fick gå i sidled å ta sej fram med yttepytte steg. För så klart skulle jag ha sängen närmast fönstret =) Å det syns ju här...fint och ordning på Min sida...å huller om buler på Nisses sida =)
 
 

Ja Arvingarna spelade upp till dans...musiken är inte i min smak (stefan är nog smyg fan)=) så vi gick dit och lyssnade en stund ....många gillar det, å det förstår jag... trallvänliga melodier och bugg vänligt =)
Måste vara bästa å roligaste motionen som finns =)
 
 
Här sitter vi å äter Lunchen ... folkspel bossar både bakom och framför oss här. I Mitten där mellan Nisse och Stefan är Anna Bossen =) också en sjudundrans trevlig människa !!! Den vita jackan som pojken har med ryggen mot mej står det Bingolotto.se på ryggen. Jag har talat om för Karl att en sådan vill JAG HA !!! Så det väntar jag på =)
 

Karl är pigg som en mört även dagen efter kvällen före =) ordning på den pojken ♥♥ å Anneli håller andan =)
 
 
 
Lillebror Stefan å jag ♥ Han åker på rock båten.... på alla hårdrock festivaler hela sommarn...... å han följde med på Arvingarna/Bingolotto kryssning !!! Vi lurade han inte...vi tvingade han inte !! Han bara följde med ♥♥♥
Skitkul som alltid =)
 
Snyggaste och goaste människan på båten allas vår GunBritt ♥♥
 

Här har vi klivit av båten. Anneli å make skulle med en buss så dom var snabba av båten...så jag hann inte ens säga hej då.... Men dom kom hem som de skulle i alla fall =)
Strålande sol men blåsigt....här är Karl och Jake (Med håret utsläppt nu)
 

Dom åkte iväg och vi väntade på vår taxi till Bromma.... det tog en stund å vi fick gå långt till han för han ville inte betala avgiften in till entren. Det var dåligt...å så körde han knasigt och aggressivt så vi höll på att krocka med en buss.
att gå på planet var samma sak som "gratis rummet"... alla sprang nästan och trängde sej för att komma först !!.... alltså, tror dom att de kommer fram snabbare ?
 
människor.... *suck*
 
ses snart ♥
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0