Hääärliga Fredag

Solen skiner å det är sååå varmt å gött =)Av nån anledning blir jag alltid städsugen när solen skiner =) Och så vill jag sitta på bron och dricka öl med Suss Östlund..... Anki Ahlvik.....som i gamla goda dar ♥
 
Nu väntar jag på Bobbi å Leonard så vi ska göra klar några mer Drömfångare. Eller nått annat pyssel =) Men så fick jag syn på en artikel .....
 
Honey is one of the healthiest foods in the world. This super healthy ingredient is loaded with healthy nutrients and it can provide many health benefits. But, did you know that if you mix honey with cinnamon, you will make the most powerful combo which will help you burn weight overnight.
 
Såååå....blanda honung och kanel i en kopp te innan man lägger sej verkar vara tipset för dagen. OK, jag är beredd att prova ALLT...utom motionera =) så varför inte =)
 
Måste bara visa...hjärtegullet Shirin
 
 hörrödudu !
Anki
2017-03-25 @ 08:18:13

Hahaha! fattade inte vem du menade först, jag heter ju Andersson nu. Ja tänk så kul vi haft. Ikväll ska jag ta mig en öl och gå på hela huset gungar. ha en fin dag, solen skiner här idag också. Kramkram

Svar: Häääärligt...gunga gött ♥♥
Lilian Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0