så deprimerande med kläder....

Man ska inte va en tjockis när man ska köpa kläder =) Har vart smal som en speta hela livet, men nu har gumhullet lagt sej på plats å vägrar flytta på sej.
men ville köpa nått nytt att ta på...byxa, top å kanske, varför inte, en klänning =) Sagt å gjort....kikade runt lite här å där ....hittade en sida på nätet jag aldrig hört om tidigare som hade de snyggaste klänningar jag sett !!!www.floryday.com/se  helt fantastiska klänningar var det där...minst 23 st som jag ville ha på en gång.......
 
 
 
 
Urtjusigt...på en som e smal =) men men...jag ringde Nisse...mitt i hennes chatt pass å tjatade på henne att HON skulle köpa kläder till mej. Hon vet vad jag gillar och vilken storlek jag har =)  Så, har jag tur så hittar hon nått snyggt till mej =)
 
https://www.floryday.com
 
Jag ska nog banta så jag kommer i klänningar därifrån..... visst har de storlekar som skulle passa mej men käre nån hur skulle de se ut  :) :)
 
ses...nu ska jag äta =)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0