Hääärliga Fredag =)

Vi (jag å Bobbi) har sagt i flera veckor att vi ska plocka ihop å gära i ordning det vi ska ta till Affärsloppiset. Men hela tiden har det kommit nått ivägen. Mestadels för att Bobbi jobbar som en tok !
Jag har gjort en massa buttar och massa drömmfångare som skulle med till loppis. Bobbi harmaasa barnkläder som hon ska ta dit. Och en miljon skor =)
Jag tror jag har berättat att Bobbi har smak =) vilket jag inte har =)  Om jag köper nått så har jag köpt för att jag har råd med den. -Jag behöver en sån... å den har jag råd med !
När Bobbi köper nått så gör hon det för att hon gillar den, för att den är snygg eller passar in där den ska va !
å det betyder alltså att hon har en massa fina saker !! Jag har ju fått massor av henne så nu har jag oxå några fina saker =) Men hon ska släpa med massor av sina fina saker... för att sen köpa nya fina saker =)
Om nån vill köpa de saker jag tar dit ska bli skoj att se.
Man sitter hemma och lägger in alla grejer man vill sälja. Så när man kommer dit så skriver man ut prislappar... å fäster den på sakerna. Så har man en app som talar om så fort nått e sålt =)
Det sköts väldigt proffsigt. Det är en stooor lokal så det e jätte skoj att gå runt å kika på alla saker såm är till salu.
Jag har köpte en Docka där..."Sven"
 
 
Jag gillade verkligen Sven och korkat nog köpte jag bara en...fast det fanns 4 st !!! Det har jag bittert ångrat sedan dess ! dom kostade 70:- st
 
Nu skulle vi åka dit idag...Bobbi ringde halv 10 å sa -Vi ska bara käka frukost sen kommer vi.....
Nyss skickade hon ett sms att Leonard somnat =) (nu e klockan 16)
 
Men så kan det va =)
 
Jag har gjort en plan med Nisse.... vi ska göra slut på en massa garn tillsammans. Jag har ju högvis med garn å jag  å Nisse ska göra mössor, halsdukar, sockar och sånna där gulliga grejer som bäbisar ligger i nu förtiden.....
 
 
 
 
 
 
 
 
Såååå gulliga =) Och göra sånt så kan fantasin flöda =) Min tanke är då att både jag och Nisse kan göra sånna här ... massa olika och lägga på hög till hösten (Som läskigt nog inte är långt borta) och så har Vi oxå nått fint att ta med till loppiset =)
Jag tror att det kan vara en skoj ide =)
massa fina mössor kan man göra oxå... å garn ja det finns ju redan =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tjuuuusigt va...alla fina bilder hittade jag på pinterest.com så klart.
 
 Ses snart i chatten =) ♥♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0