Flytt lådor....!!

OK...jag har nyss flyttat och jag håller på att packa upp lite pö om pö. Idag var jag på lite dåligt humör för att helt plötsligt så har jag börjat nysa och snora igen ! Inte kul och jag tycker det får vara nog nu !!
Men så började jag leta delar till en potatis skalare jag har...hittade själva butten med veven...men inte det som ska vara i. Så jag letade i en låda som inte var uppackad....å där låg det =)
När jag packat upp allt så skulle jag veckla ut kartongen platt och lätt att ställa undan =) Nisse hade köpt sånna där braiga.
Men att veckla ut dom var lättare sagt än gjort. Jag fick avreagera mitt dåliga humör i alla fall, för det slutade med att jag sparkade sönder den...och jag tror jag hoppade på den lite också =)
 
 Nu ligger några där....har lust att slå och sparka sönder dom också ! För att om man ska fixa det där borde man ha 3 fungerande armar med full räckvidd....å jag har EN arm !!
Det där är föresten andra delen av köket.... Ingen gardinstång eller splijonker där !! Jag som hade perfekta banan gardiner som skulle ha passat där *lol* Jag har aldrig fått ha dom uppe för Nisse =)
Men Nuuuuu.....hehehe ♥♥
 
(Fått alla BÄSTA gardiner av min syster) Hon har SMAK !! =)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0