Promenad...

I solen trodde jag....Men Solen var puts väck borta  !!Det blåste attans mycket och i vinden var det ca -22 grader. Vi gick och gick.... en bra bit var det att gå till Willys. Ögonen frös till is, jag kunde knappt andas....tillslut svävade små blixtar i ögonen och jag var nära att svimma....då var vi framme =)
Jag föll ner i en stol i förbutiken och blev sittande där till Bobbi och Leonard handlat färdigt.....Vägen hem måste gå bättre med vinden i rygggen.... å ja det gick fort =)
¨å nu sitter jag å flämtar för att hämta andan (Måste ha tappat den på vägen nån stans) så att jag kan ta mej in i duschen.... senap i håret och stelfrusna ögon, knän och händer.... Men fötterna !! Barfota i Foppa tofflor e varma å goa =)
 
 
Anonym
2017-02-12 @ 04:43:23

Foppatofflor nu..du kan ju bli sjuk...

Svar: Jag skulle vilja säga att jag e aldrig sjuk =) Men det är jag ju. Men jag är alltid varm om fötterna !
Lilian Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0