en sån dag.....

Inte vart ut å gått idag för det regnar som attan. Lyssnar på boken Lasermannen..... Hade önskat att nån talat om för honom att han va dum i huvet..... men ju längre boken håller på så upptäcker jag att Dum i huver e han inte ensam om att vara..... tänk att man glömmer bort va ?? Att sånt där har hänt.... och att människor (som beskrivs i boken) faktiskt finns...för det har hänt under min livstid ! Å dom lever antagligen ännu.....
 
Som en dans klubb i Stockholm som när det meddelades att Stadsminister Olof Palme blivit dödad, jublade och skålade de dansande ......
Om de personerna skulle läsa boken "Lasermannen" tro om dom skulle skämmas då ? Jag tror inte de....
 
stickat å grejat idag....monterat några grejer också....det är ju bara såååå tråkigt men jag har en hel kartong med färdiga grejer så jag måste =)
 
 
Använt lite restgarner så hon fick nått på sej..... Kan ju inte så där i bara mässingen =) Men jag har tänkt göra nått till henne och Shirin så de får lika kläder =)
Så fick jag ju ett sååå attans mysigt garn av Cerran som jag måste prova. Kanske göra kanter med det garnet.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0