Multi-SIM !!!


"Multi kort !! En så hääärlig idé ! Jag kan alltså ha upp till 9 extra kort så jag är säker på att få kontakt med kära avkomman när som helst. Men egentligen var det dom som gillade det =) För det betyder att DOM alltid kan få tag på mej =) För om jag inte svarar genast på telefonen så är dom, tro det eller ej, redo att kontakta FBI, Nationalgardet och polis !
IPad's och Laptop'ar är laddade med kort och batteri. 100GB i månaden !  Funkar ju så lätt så till och med jag förstår. Barn och barnbarn kan ha ett varsitt kort .... 499:- / månade för hela kalaset. Vi kan ringa och sms'a gratis.....det är ju bästa sättet att hålla kontakten. Även med dom som bor sååå långt bort.
Frågan var...Hur maxar Du ditt liv för att leva livet fullt ut ? ....  Jag vill ha mina barn och barnbarn nära mej, Det är livet för mej ! Även dom som bor 80 mil bort ! Jag kan inte ta på dom eller krama dom, men jag kan det näst bästa...Prata med dom och se dom." 
 
Länktext https://www.tele2.se/tillbehor/tele2-sim#!


Å det här är ju bara halva familjen..... Det var skönt att även kunna prata med Jullan varje dag och veta att hon mår bra.  Till och med Lilla Shirin kan ringa nu för tiden =) Hon har ringt upp både Ollifjollan och KikkiLotta ♥
 
Maxat liv för att jag har alla omkring mej....trots avstånd.
 
♥♥ www.tele2.se  där hittar Vi Multi-SIM korten.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0