nästan 30kg lättare...

För ett år sedan vägde jag runt 85-86 kg och jag hade ont överallt. Höfterna va så dåliga så kunde knappt vända mej i sängen på nätterna utan att vakna för det gjorde ont. Astma kol grejset va illa mä, så andfådd hele tiden.
Men så bestämde jag mej........ Inte så att jag inte "bestämt mej" tidigare men, käre nån!!! Nu fungerade det. Började en aning korkat eftersom jag nästan hela mitt liv haft ätstörning men i min desperation ville jag bara kickstarta det för att om möjligt bli inspirerad att fortsätta. Så naturdiet färdiga att dricka från matsmart.se 24st.
5 om dagen rekomenderar de men jag drack 1. Så bestämde jag att jag inte skulle äta nått efter kl 18.00 på så vis hade jag nått att skylla på när Bobbi sa middan e klar.
Jag rasade i vikt å det gick fort som f*n. 20kg på mindre än en månad. Jag kände ju att jag mådde dåligt, attans dåligt i kroppen. Benen skakade som asplöv när jag reste mej och jag började ta snedsteg och blodtrycket va super lågt.
Så jag började försiktigt äta igen. Lite i taget. Men det va svårt. Det var fan så mycket enklare att sluta äta än att börja äta igen, å då älskar jag go mat!!
Jag promenerade mycket köpte tillåmä ett par skor....det va stort för på 20 år i Skåne har jag aldrig haft strumpor eller skor på mej. Bara Foppa eller andra tofflor. Mina fötter är klaustrofobiska och båda mina lilltår har jag demolerat. Den ena lilltån har jag krossat mer än en gång!!! Så den protesterar villt i ett par skor. Men, det va kallt och en jäkla massa snö så var ju tvungen.
Nu har jag stannat i vikten, tror jag. Jag äter bättre och jag mår bättre nu. Höften är nästan helt bra. Jag andas bättre och när det nu våras så kan jag igen njuta av att gå ner till havet.
Det var ett korkat sätt att komma tillbaka till min idealvikt och jag måste tänka mej för bättre i fortsättningen. 

Hoppas Ni har det gott. Här skiner solen och himlen är blå. 16 grader varmt..... Häääärliga tider, strååååålande tider.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0