jag orkar inte va arg längre.

-Välkommen till Swebank. Du pratar med Lilian.
-Haha va skoj Du med 😃
-Va ?
-Jag heter oxå Lilian 😄
-Vad ville Du ?
 
Började inte bra och resten vart om möjligt ännu värre.
 
-Jag kan inte säga nått eftersom Du inte legitimerat dej.
-Men jag kan väl fråga om generella regler Ni har ?
-Nej, Du har inte legitimerat dej, så jag kan inte säga nått.
-Jag vill bara veta om man kan ha 2 bankid från 2 olika banker ?
-Du får gå till ditt bank kontor å fråga. Där Du kan legitimera dej.
-Jag har långt att gå. Borde inte Du kunna svara på det ?
-Jag kan inte svara på enskilda frågor eftersom Du inte legitimerat dej!
Nu hörs det att hon är irriterad för hon avbryter mej hela tiden. Jag biter mej i knogon för att inte skrika åt henne !!
- Jag menar inte mitt enskilda ärende. Jag menar generellt...Svensson vilken som helst ?
-Jag kan inte svara på Svenssons enskilda ärende om den inte legitimerat sej !!
-Varför kan man då komma fram till kundtjänst utan att legitimera sej om Ni inte kan svara på nått ?
-JAG KAN INTE SVARA PÅ DET EFTERSOM DU INTE LEGITIMERAT DEJ !!
 
Jag la på innan jag fick ett utbrott.... samtalet häll på i säkert 20 minuter. Jag kände min puls i ögonen !!
 
I morrn är det dags igen. Då ska jag först ringa sparbanken skåne....sen till Kundombudsmannen på swedbank. Torsdag i morrn så sk väl upp till banken igen å nu ska Bobbi följa med.
 
huvvaligen.......
 
Min favorit grej från Irak 
 
 
 
 
Biiiinnnnnggggooooooo :)
Rebecca
2023-03-24 @ 12:29:02

Ja, kära Lilian, Mina erfarenheter av Swedbank är också att de är otrevliga och kundovänliga. Mitt Swedbankkontor ligger i Stockholm. Där blev jag sittande (i rullstol) med kölapp i handen i över 4 timmar en gång då banktjänstemannen gick ut bland oss som väntade på vår vår tur, och valde ut vilka han ville hjälpa, trots att de hade turnummer senare än jag hade. Han ignorerade mig som om jag vore luft, trots att jag flera gånger frågade honom vänligt varför han slutade ta emot kunder i nummerordning. Jag har ju svårt att sitta upp längre stunder, så jag fick allt svårare smärtor i kroppen av denna allt längre väntan utan att få hjälp. När jag väntat nästan 4 timmar var jag så plågad i kroppen av att inte kunna lägga mig ner, att jag rullade med rullstolen in bland skrivborden bakom skärmarna där tjänstemännen satt, och frågade högt varför de inte följde kundnummerlapparna. Då var det en ung dam som mycket motvilligt tog sig an mig under tiden hon hade en väldigt otrevlig attityd. Den hjälp som jag till slut fick blev sedan ändå inte rätt.

Svar: Fy så de beter sej !! Jag förstår att det måste ha varit jobbigt. Det är ju så frustrerande när de absolut vägrar att hjälpa till. Inte en enda gång en förstående kommentar eller ett hjälpsamt ord. Flera gånger jag fått bita mej i läppen för att inte skrika å svära.
<3
Lilian Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0