Två små vackra töser till

De här små töserna är allt några riktiga goingar 😍
 
Det e bra för hjärtat att ha sånna här... 
 
Ibland blir jag sååå trött på tjafs å bråk om en jäkla 20a! 
å Hej hej heeeej  å goa gulliga rara... å 💚 hit å 💛 dit
Har man inte värre saker å gnälla om så kan man va tyst! 
 
Å vill man ha ett hej från mej... så får man säga Hej! Så jag vet Ni e där. Vill Ni inte så struntar jag i det... men Gnäll inte!!
Inatt var det en kvinna som mist sin man för bara 5 månader sedan. Å man gnäller för en 20a eller ett Hej. Det finns chattare å spelare som e sjuka som har problem som ger ångest.... å man gnäller om en 20a eller ett hej.
 
Nej var glad för var stund... å se Er omkring... hjälp till där det behövs... Ge ett snällt ord till nån som behöver det.... Det kostar inget att vara vänlig så varför är det så svårt för en del .....
 
Mina vackra flikor och pojkar älskar jag att titta på... då blir jag glad .... och alla goa glada rara gulliga i chatten ...som gör det värt att vara där dag ut å dag in 🤡💜
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0