Onsdag...heeeela dan !!

Å det betyder FRI BINGO !!!! Grattis Bingo en hel halvtimme med riktiga priser utan omsättningskrav !!!
 
 
20.15 börjar det..... =)  www.bingolotto.se
 
Jag har slöat idag igen.... köpt fönsterwipes och en grästrimmer...det var droppen som...blahablaha.....
Krattan räckte inte riktigt.... men nu regnar det å blåser kast vindar. Siiri säger 10 dar så här......
 
 
 
 
Detta är min berömda balett stolpe..... Var gång jag går förbi den så tar jag i den.... å då börjar det spritta i benen...Plié...snälla...bara en liten =)
Det där med att stå på tå är lättare sagt än gjord för en tjockis =) men men....skam den som ger sej..... jag övar å övar medan Jullan får bara svårare å svårare att andas.... Skitungen skrattar så tårarna rinner !!
 
Jag har skrivit lite till MIN DAG nästa vecka.... blir en hel del skoj då =) Kommer att bli en rolig dag från morron till kväll =)
 
men vi ses snart i chatten ♥♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0