Mors dag.....

Tänkte på min egen mamma idag......och glömde att jag själv kunde firas.....Så Bobbi kom å tog med mej ut, till vårt ställe...dit vi smiter å käkar god skräpmat =) Men jag går ju efter Nisse's diet och försöker minska några kilo......så jag åt lite försiktigt....lämnade det godaste på tallriken, för det är säkert de som hamnar runt midjan. Så åkte vi hem...å Bobbi plockade fram en TÅRTA !!!!!!
Ok, Ni som känner mej vet vad tårta betyder för mej !!!! Jag KAN ÄTA EN HEL !!!!!! Men jag tog en LIIIITEN bit. och när Bobbi skulle åka påminde jag henne att ta tårtan med sej....-näääe sa hon kan inte bära både Leonard och tårta tre trappor, ät upp den Du ! Så jag tog på tofflorna...och tårtan och följde med henne ner !!!!! Stod i porten medan hon satte fast Leonard !!! Och gav henne tårtan !!!
 
TÅÅÅÅRTAAAAAAAA.......
 
 
Bobbis jobbar kompisar blir nog glada när hon har tårta med sej till jobbet ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0