@bastadbeauty

Jag ä Bobbi var dit igår och gjorde LashLift ... De har ett så bra erbjudande kom 2 st för 700:-
Erika hette hon som fixade allt och hon började med Bobbi. Jag satt på en brits brevid å såg på :) Hon var så bra för hon berättade hela tiden vad hon gjorde och frågade hela tiden om det kändes bra.
Jag var så korkad så jag tog inte nått luftrörsvidgande innan.... så jag kände redan medan jag såg på att jag kommer få svårt att andas....
Så när det blev min tur sa jag att Vi struntar i permanenten och gör bara färgningen...för det tog inte så lång tid.
Efter jag övertalat Erika att jag inte var rädd för prosessen att böja fransarna så gick hon med på det :)
Det gick fort å lätt för hon är proffs!! 
Så satte jag mej upp.... å svimmade! Både Bobbi å Erika fick tag i mej så jag inte damp i golvet.
Å stackars Erika blev helt förskräkt ...jag tyckte faktiskt synd om henne. 
Men det där stället...Båstad Beauty är helt fantastiskt! Erika och Fatima har jag träffat och så är det en till kvinna som klipper hår. Men där gör de allt möjligt som man kan tänka sej. Men bäst av allt är att tillåmä en gammel tant som jag är så välkommen.... De tar emot med sån värme så man känner sej välkommen direkt 💛
Första gången jag var dit så gjorde jag spraytan.... jag var vit som ett lakan å såg sjuk ut. Så 200:- för att genast få lite färg det var som hittat! 
När jag stog där i bara underkläderna å Fatima skulle börja så frågade jag...-Kostar det mer för att jag e tjock?
Jag ville lätta på stämningen lite bara 😉
Hon såg helt förskräkt ut å sa Neeeeej!  Men det tog inte så lång tid tills hon förstod att jag e sån....som skämtar.
Jag sa till Erika att jag inte ens var säker på att jag hade ögonfransar.. 😲 Men hon hittade några ....
Bobbi har långa fina fransar så hennes blev ju jätte fina !!
Å Vi gick därifrån så attans nöjda ....å vi kommer att gå dit igen...
jag vill prova på en hel massa grejer de gör 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0