Ordning på torpet...:)

Ja jag har ialla fall fått till en raksträcka i vardagsrummet så jag kan gå...fram å tillbaka... slå näven i väggen, vända å gå in i sovrummat, slå handen i fönsterbrädan.
Idag hade jag stegräknaren i fickan (var lite skoj med den) så jag har gått 1,4 km i pausen idag.
Målet är tydlingen att gå 10000 steg om dagen. 2275 steg har jag gått idag. Jag kommer aldrig upp i 10 000 steg..... men jag antar att man ska sätta målet högt. Det är inte jag som gjort det....jag hade nog satt ett uppnåligt mål isället.
Men jag e nöjd ändå.... och jag gillar att jag kan gå inne...inga nysningar...inga tårade ögon. Ingen snubbelrisk ut i vägen....
 
Midsommar...jag har pyntat till Midsommar 
 
 
Min absoluta favorit lampa !!!  Kommer från bästa Svärmor Kerstin 💛
Som alltid haft en underbar smak 😍
 
SÅ det är mitt firande...går inte att dansa tunt med det får gå utan det.
Jag har flyttat de mesta på plats nu...lite småplock å sen dammsuga...så är det klart :)

 
Ses....💚💜💛
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0