Jag älskar loppis ♥️

Det loppis som finns här som jag gillar ligger i Boarp... det jag kallar berget  😋  Där ligger oxå Lågpris Ladan dit vi brukar åka.
Vi var till loppis för nån vecka sedan och jag har grunnat sedan dess på ett par saker jag såg 🙄 liiite senfärdig! Men i fredags bestämde jag mej å ringde dit... envisades att de hade en blå byrå.... men nu när den står i hallen set jag att den e grön 😋
I förmiddags så kom de med den å en super skön fåtölj å fotpall 375:- för allt!
 
(null)
 
 
Den gungar lite tillåmä !!!
 
 
(null)
 
(null)
 
 
Byrån var stadig å redigt gjord !  Jag hade tänkt måla den svart som spegeln... men nu tvekar jag..., gillar den gröna å är inte så förtjust i svart. 
 
 
Får se hur jag gör♥️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0