En dag till ....đŸ˜€

Jag klarade av duschen galant, det Àr ju Àfter som det onda kommer. Jag tÀnker laga till mat idag för varenda en som jag berÀttat om nutrilett för (pÄ sjukhuset) sa att det Àr INTE BRA!!
SÄ ok... jag ska Àta. Men jag tar fortfarande en nutrilett pÄ morron i ett försök att lÀra mej Àta frulle!
Jag mĂ„ste ju ta smĂ€rtstillande Ă„ den gör mej helt vĂ€ck i bĂ„de huvud och kropp. Mina ben kĂ€nns som halvfĂ€rdiga nudlar 😋 
Men jag tÀnker ju nu att allt jag stoppar i mej ger stenar.... eller det dÀr lÀskiga blodtrycksfallet! SÄ jag vill inte ha nÄtt alls.

De hĂ€r 2stenar jag har nu har vart pĂ„ resande fot i ca en mĂ„nad, de har kommit halvvĂ€gs 🙄 Jag har "kĂ€nt av" det lite dĂ„ och dĂ„ under den mĂ„naden. Vilket betyder att jag har en hiskerligt hög smĂ€rt tröskel Ă„ Ă€r jĂ€kla tĂ„lig! 

En fördel i elĂ€ndet Ă€r ju GunBritt ♄ Helt underbara och allra bĂ€sta CVn hoppar in och tar förmiddastimmarna Ă„ det Ă€r ju helt fantastiskt â™„ïžâ™„ïžĂ„ anledningen tackar jag allra ödmjukast för ♄
Det retar mej oerhört att nu nĂ€r jag kunnat sitta hĂ€r Ă„ virka HEEELA dagarna .... Ă„ sĂ„ orkar jag inte.  
Min syster hĂ€lsade pĂ„ mej pĂ„ sjukan Ă„ hade en Bingolotto vĂ€ska full i virkgarn

Oj med sej, stickor och virknĂ„lar med utifall jag skulle orka göra nĂ„tt. Goaste syster yster đŸ˜Žâ™„ïž

Oj.... nu skrev jag sĂ„ mycket sĂ„ det hĂ€r orkar ingen lĂ€sa hela đŸ˜‹đŸ€—đŸ€—đŸ€—

Ses nog snart.... om jag fĂ„r bestĂ€mma 

♄

PS .... se vad jag har köpt 😎

(null)


Jag gör mej mentalt redo att börja motionera igen. För trots att jag ihÀrdigt försökt fÄ sjukvÄrdspersonal att begripa att Allt Àr motionens fel!!!
De envisas med att förneka detta sĂ„Ă„... 
pust.... lika bra att ge upp Ä fortsÀtta.




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0