Jag saknar min vän

Allas vår goda vän OlliFjollan somnade in i onsdags helt utan förvarning.
Saknaden blir stor och jag får ont i hjärtat. 
 
Jag ville att Ni alla "Bingotanter" som älskat Ollis tokiga och roliga kommentarer i chatten skulle få veta detta.....För jag vet att vi alla kommer att sakna henne så mycket......
Tanken på att aldrig mer få höra henne "Babbla" i chatten gör ont!!
 
Vi skänker Ollis familj en tanke idag. För även om Vi sörjer vår vän så är deras sorg så mycket mer. Så vår torftiga Svenska fras.... Beklagar sorgen räcker inte till idag.
 
💔
 
 
 
💗
 
 
Rebecca
2020-10-30 @ 22:57:02

Så oerhört ledsamt och sorgligt att fina Olli-Babblarna lämnat oss. Det blev en chock att hennes frånfälle var så nära förestående. Men så fint Du skriver om Olli, Lilian. Varmt och fint.
Kram! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0