Ja det här började ju bra....

Skulle till sjukhuset i Ängelholm idag..... Ringde för att kolla så jag hade rätt tid i huvet...... Å då var allt inställt!
De hade tydligen bokat tid för röntgen först men den var oxå inställd....
å hon hade ingen aning om varför.
 
Men skulle skicka en tid för att till å börja med ta bort slangen...... LYSANDE !
 
Det var ju en jävla tur att jag inte gav mej iväg dit.... för då hade jag nog fått ett lätt anfall om jag åkt i onödan.
 
Jag hade planerat det hela... Tog bild på tidtabellen med alla stopp å byten. Tränade in i huvet allt jag behövde veta. DIT ! Men så tänkte jag...hem då....
Då blir det knepigt. För det var ju en sträcka att gå.... 
 
Men nu slapp jag ju det i alla fall.
 
det var dr i hbg som ställt in allt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0