Solig Söndag.....

En hääärlig dag...dolen skiner från himlen blå 😎
 
Tänkte ju ta på min fina jacka å gå ut..... men men.... sååå missundsamma nänniskor det finns..... Undrar vad Karl fick muta dej med för att få tyst på dej ??!!
Å respons...så klart ser den "billig" ut om jag fick den....! 
 
Men var lugn ... jag ska skicka tillbaka den så fort jag orkar på till posten! 
Sen kan Ni ta den å stoppa upp den nån stans ....... Den är redan nerpackad så börja tjata på Karl nu vettja !
För käre nån...varför skulle CV få nått... nån jävla uppskattning !
 
 De jag har för 12 år som lojal CV är en BILD på en tårta! För en gångs skull fick jag nått jag kan visa upp att jag fått.... Denise ville ha en anneli ville ha en...men nä fan heller.... Han ska ha den !!
Jag var glad åt den å när jag berättade för Solen var hon helt hövlig...sa den var fin ...va skoj ... Å jag vet ju att hon samlar på BL saker ändå var hon helt vänlig!
Inte förrän idag förstod jag att hon oxå hade velat ha en....men hon förolämpade inte mej....hon skällde, gnällde eller hånade inte mej!  För så beter man sej inte! Inte om man vill ha nått!
Så nu har jag packat ner den i samma paket den kom i...å jag skickar tillbaka den till Karl!
 
Hoppas han ger den till Solen....GRATIS !!
Solen
2018-10-07 @ 17:18:00

Den har du fått Lilian så den ska du självklart behålla. Bara för att man vill ha något kan man inte bete sig hur som helst, man gläds med dem som får det. Den var jättefin så bär den med stolthet <3

Svar: Det var snällt... det var precis det jag menade <3
Lilian Larsson

gunilla
2018-10-08 @ 00:23:19

Håller med "Solen" till 100%, packa upp den direkt ta Leonard i handen och visa upp dig och jackan med stolthet. Du kommer va skitsnygg i den med ditt fina långa hår! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0