Jag grunnar på gardiner....

Såg en bild på så fint de gjort med gardiner. Antar att det är till ett stooort fönster.
 
 
Så fina färger... mitt sovrums fönster är ju inte så där stort. Men jag har en lååång gardinstång så då kan jag ju göra så där. Då ser det väl ut som jag har ett stooort fönster :)
 
 
Jag kan ju sätta flera utanför de här...:) Jag gillar ju fina färger :)
 
 
Jag har messat Karl att jag skiter i chatten...jag kan städa istället :) Fast jag tycker det e såååå tråkigt så är det i alla fall roligare än Chatten :)
Men är det en sån här chatt Ni vill ha så är det en sån här chatt Ni får....men det blir utan mej i alla fall! För så länge inte NI ...NI chattare tar ställning och säger till att det är INTE det här vi vill ha.... Så, ja, det är det här Ni får! 
En sån utstuderad mobbing borde inte vara ok nån stans. å absolut inte ok på bingolotto!
 
Det är en ideell syssla.... INTE ett jobb! Det här gör jag för jag gillar Bingo och för att jag gillar att chatta. Men jag sitter inte här å chattar 35-40 timmar i veckan för att ta skit av nån! 
Å helt klart inte av en sån ynkedom.....
 
Så... Chatta på Ni så städar jag :) Å jag kommer garanterat ha roligare än Er  😎
 
Ses.....
 
 
Olli
2018-10-06 @ 07:13:21

Du ska veta att vi alla tycker om dig.
Men att nån enstaka ska hoppa på det gillar jag inte
Kram Lilian

Svar: Det var snällt Olli <3
Lilian Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0