Tjockis e jag...än sen då !!

 
 
De tar bilder när man går på båten..... vi fick en gruppbild och så en å en eftersom vi var 4 st så blev det många bilder å dyrt...men syster Yster köpte ju alla så klart. Det här e den på mej.... Jag gillar ju den som Gunbritt tog bättre..... 😜
 
Jag kan säga att min äldsta dotter e som en förvirrad professor...... Men om nån annan säger så om henne får de allt skynda sej skaffa hockey skydd !!
 
Det betyder alltså att jag kan skoja och ha skoj åt att jag e rund som en tunna..... (nått jag föresten önskat hela livet) men det betyder oxå att jag blir både förnärmad och förbannad om nån annan säger det !!
 
Jag e tjock å Du e korkad...jag kan banta....hehe :)
 
Solen skiner å jag har njutit en kopp te på trappan..... å nu vill jag bara ha en hammock :) ....ligga å jäsa i ....med en talbok eller god musik :)
 
Sånna här bilder e i alla fall roligast av alla....jag fnittrar som en tok åt dom. Jag å Nisse brukar skicka massa till varvandra 😋
 
 
 
Det står Bästa på många bilder jag har...Bästa, det e Denise de...hon har själv skrivit in sej som Bästa på min telefon :)
 
Ses ikväll 💓💓💓
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0