En sån dag... ⭐️

Jag har redan gått 2km idag... å jag testade att göra det utan astma medicinen. Det gick bra 😋 det känns bra att gå mina steg inne,.. idag regnar det massor och blåser halv storm.
Nu ska jag hacka upp en sallad... lite räkor i tror jag. 
Jag har installerat en stegräknare app på telefonen 🤓 men den räknar fast jsg sitter stilla 🙄 å jag vill ju inte fuska.... så jag fortsätter gå 68 vändor (1km) x2. 👍🏿😋
Jag har lite träningsvärk i vaderna men inte så farlig. Känns ganska bra faktiskt. Jag har ont överallt annars så varför inte vaderna! 
 
Bobbi sa för ett tag sedan att jag måste köpa en ny soffa....Amin fick skruva isär den jag har nu i bitar för att få in den här...trappan är för brant. Så nu måste han komma å skruva isär den för att få ut den å kasta den. För nu har jag köpt en annan soffa... Så Amin hämtar den nya, kör hit den å tar ut den gamla å kastar den :)
Det kallar jag en bra svärson :)
 
 
 
 
 
 
 
Söta lilla Mini....Ser att hon blir bara mer å mer lik Bobbi :) Och min syrra :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0