Några gamla bilder jag fick från syrran :)

Jag var på kalas hos en granne...Han hette Alf och var Norsk :) Vi kanske var 5 eller liknande :) å jag e sååå sur :)
 
 
Fy bubblan så sur jag va.....
 
Å så hittade syrran bild i Dala Demokraten, jag var 13 år då vår lägenhet brann upp..... Mammas jobbarkompisar tyckte hon var dum som betalade brandförsäkring när vi bodde i betonghus.... inget kan ju brinna då..... men det kunde det, när hon sagt upp den försäkringen brann det som bara attan. En trasig lampa ställde till det..... Det e jag som e så där jäääätteglad att mamma fick hjälp :) Å jag hade nog glömt att mamma vart så ung en gång.... Så fin hon va 💛💚💜
 
 
 
 
 
Har tänkt på den där branden hele dan...... det var en hemsk dag.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0