Hur DUM får man va :)

Jag köpte grejs till å lägga in i skorna för att underlätta för hälen....Å nu vet jag hur karlar är....När de inte läser instruktionerna  😉  
Jag öppnade förpackningen.... shoppade in dom i skorna...å gick omkring. Hmmm... kostiga för de flyttade på sej hela tiden.
När jag gått omkring mina tio tusen steg så satte jag mej å kollade...ja då hade jag julagt dom e fel sko...höger i vänster å tvärt om.
Ååååhhhh...va korkad Du e ......🤓
Så har jag gått å gått...men de far runt ändå..... Så sa jag till Bobbi va irriterande det var.... Hon kikade till 10 sek å sa vänd på dom !!
Men va F****N...hur korkad får man vara !!!!!
 
 
 
Dom fungerar perfekt och är väldigt behagliga .....Om man bara läser och gör så som man ska !!!
 
 
 
suck ....😋
 
 
 
💝
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0