Torsdag :)

Chattar lite mer än jag brukar idag.... :) Men men....chattar jag så slipper jag hjälpa Jullan städa ;)
Jag sitter å virkar på en tjock å goans hippie-filt :)
Jag vill ha ett nytt rumsbord.... Det jag har är ett litet trekantigt bord...om jag lägger dit min telefon så ser det rörigt ut.... så, jag vill ställa det bordet åt sidan å så göra ett par pallar...av cola flaskor :)
 
 
Pallar helt i min stil :) Fotpall eller stol till småttingarna å sitta vid bordet å pyssla kanske :) Å man kan ju gör stora eller små... väljer man ju själv.
 
 
 Mina fönsterbrädor är inte så breda... men hemma hos Nisse är dom jättebreda...hon skulle få plats med hela Båstad på en fönsterbräda :) Å det här är ju sååå fräsigt !!! Måla mjölk, fil å grädde  flaskor å skära ut fönster...här har de bara målat fönster men jag skulle nog ha skurit ut fönstren så man kan sätta ett sånt dära batteri värmeljus inne i det....skulle bli mysigt tror jag. Och nått som Leonard hade gillat att göra! Små röda hus med vita knutar hade nog jag gjort :)
 
 
 
Jag tänkte att det här kan man väl få ihop lätt...ser ju skoj ut oxå...att måla i fina färger :) Det gillar ju jag :) Men ...hmmm....konservburkar....har jag inga å brukar minsann aldrig köpa nått i sånna burakr heller :) Får nog fråga avkomman om de kan spara några till mej :)
Jag tror att jag skulle ha slagit några hål i botten på dom oxå...kanske :)
 
Nu ska jag virka på den goans hippie-filten lite :)
 
ses ikväll  ♥♥
 
 
https://bingolotto.se
 
 
♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0