Måndag hela dagen ...⭐️

Igår nystade jag en massa restgarner .... om jag ska påta (Quick knit) så ska man ju ha ganska tjockt garn, eller tre trådar. Så jag tog restgarner och nystade upp tre trådar.... då är det ju bara att sätta igång å påta 😀😜
 
 
 
Jag tog den oranga ringen... den har vredare mellan pinnarna och passar till tjockare garn. 
 
 
 
Har nystat tio stora nystan med restgarner som jag kan använda. Jag har inte bestämt vad jag ska göra ännu.... jag gör två olika maskor ett varv med e-rap ... som jag kallar räta maskor å så ett varv med purl... som jag kallar avig. Då blir det Jocke å mysigt å ser lika ut på båda sidorna 
 
 
 
 
Ses 🤓
 
 
påtringarna kan man köpa på skapamer.se pabduro.se eller hobbii.se
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0