Ligga på soffan....

Sällan jag ens sitter i soffan...men igår låg jag på soffan nästan hela dagen.... Pust.....Orkade knappt sitta upp ens. 
Jag hörde Karl tala om att jag inte skulle chatta...å jag hörde era Krya på-hälsningar...Å det värmer hjärtat.
Å jag förstod att det måste stinga i ett litet troll hjärta ....å mycket riktigt.....
 
Jag tycker synd om dej Du lilla människa..... Det är de enda jag kan säga. 
 
 
Jag gick till sängen å la mej vid 22 för det känndes som jag skulle kunna somna...å de gjorde jag.... när jag vaknade såg jag att det inte var nattsvart ute så jag tänkte wow...jag har sovit hela natten....Underbart, det har inte hänt på över 2 veckor....
Jag gick upp å tänkte sätta på kaffe... men så kollade jag ut och på klockan 00.51 ...å ute var att vitt....AV SNÖ !!!
 
Det ligger kvar lite snö ännu....å jag har vart vaken sedan ett å hostat å hostat.....
Men ikväll chattar jag bara tre timmar å de ska jag väl klara av..... Så vi ses ...  ♥♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0