Här går jag å pratar me mej själv :)

Man ska ju få de bästa svaren då...men jag vet inte de ja... kan få en del knäppa svar då mä!  Jag mår bättre...piggare...sovit ganska bra inatt å vaknat bara en gång....så känns fint. 
Jag har virkat och påtat..... Onödigt att göra fler mössor...nu kan jag det :) Kan till och med variera dom :) Så dags att prova nått annat......
 
Virkar på en rund grej nu....men tänker mej att den ska bli fyrkantig nån gång framöver :) Hittar som vanligt fina grejer på pinterest :) Denna var ju superskoj :)
 
 
17 dagar nu å vänta på om DACA får stanna eller om Mitch kastar ut alla 700 000 .....wow !!!!!
Jag MÅSTE sluta kolla på MSNBC CNN TYT..... men det är ju som en såpa...följetong som man fastnar i direkt !!!  Den ena e ju dummare än den andra där över..... att de får landet att gå runt är ju ett under...Only in america
 
 
Denna katten älskar jag :) Jag ska nog göra en gardin med sånna katter...nått ska jag göra i alla fall :)
 
 
 
Ses snart i chatten :) ♥♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0