Bussjävel 😜

Skulle ju skynda mej .... letade efter kortet men sprang ut å var i tid. Stod å väntade å väntade ... så var kl 12!!! Attans måste ha missat bussjäveln!! Hade ju inte långt å gå....,
 
 
Här står vag vid busshållsplatsen... i gula huset bor jag. Hur kunde jag masa??? Bara å sätta fart å gå då.... när jag gått 5 minuter så kom bussen å åkte förbi !!! 
Jag gjorde det jag skulle... fick sätta mej på en parkbänk för jag fick en hostattack som höll i sej i 15 minuter.
inte min dag... solen sken rakt i ögons på mej hela tiden så det lilla jag ser försvann ju så klart. Stapplade iväg till bussen och IGEN var det en busschaufför som räddade dagen ( har hänt förut)  -Jag bjuder idag 😀
 
 
häääärliga busschafförer i Båstad ♥️♥️♥️♥️
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0