En sån dag.....

Så härligt att äta idag :) Ett ägg å några sillbitar :) Mumsigt. Det har jag ju sett fram emot nu ett par dagar. Jag har ju grunnat på hur de ska gå att börja äta vanligt igen. Jag hade ju kläm på det där med portionskontroll innan Nutrilett. Så jag antar att det bara va å fortsätta på den linjen. Men jag har ju fått i mej flytande föda i 6 dagar..... så jag tar det lugnt ....
Å tanken var ju att äta sakta å njuta av maten 😄 å det gick ju inte så bra....tog väl sisådär 4 sek 😋
Men så är det väl...... Underbart e kort....4 sekunder .....
Jag blev så tokmätt så jag ville kräkas ..... det var inte lätt att gå mina steg idag....men jag klarade det.....
 
 
Så här ser månaden ut..... bara tre dagar ännu så jag har bara gått 2 mil
 
 
 
Ses snart....ser ut att bli ...................................
 
 
......................❣
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0