Det lönar sej att kolla runt.....

https://apohem.se
Första gången jag köpte Nutrilett så gjorde jag det på MatHem...dom levererar hem...bär till och med upp det uppför trappan  😍
Men så tänkte jag köpa en gång till, denna gången kollade jag runt lite på vad det kostade på andra sidor. 219:- på MatHem.
Så hittade jag apohem.se där kostade det jag köpt tidigare 151:- ja det var ju lite skillnad.... men MatHem bär ju hem det .......
Kollade runt lite mer på sidan å såg att hör å häpna....Fri Leverans OCH bäst av allt 39:- för HEMLEVERANS 🤗
Lysande....där köpte jag direkt...........
 
Ett par dagar senare så fick jag sms från PostNord... där stod det att jag inte kunde välja hemleverans tid...dom hade inte tid !!  Så mina val var att åka till utlämnings stället i Ängelholm... eller beställa Leverans till utlämnings stället i Båstad.
Ja jag hade ju inte nån lust att åka till Ängelholm å hämta paket så klickade på Båstad.
Gick och irriterade mej i flera dagar...... så tänkte jag att Apohem borde få veta, så jag mailade dom. Berättade att jag betalat för hemleverans men PostNord hade inte tid.
Ja dom blev ju inte glada över det..... så vi mailade fram å tillbaka några gånger och till slut fick de till det att PostNord skulle köra hem varorna idag..... nån gång mellan 07-17
 
Jag har nu då väntat 1½ vecka på varorna..... som är färsk varor med bäst före datum!
 
 
https://apohem.se  Är en sida värt att kolla in ....... PostNord däremot har mycket att lära 😎
 
Ses snart 
 
 
 
 PS....Väntade 10 timmar idag på paketet...när jag ringde PostNord å frågade var mitt paket var någonstans så sa de OPS... det blev nått fel så vi tog med det tillbaka igen till utlämnings stället...Om Du har lust kan Du gå dit å hämta det ......
Jag sa till flickan att nu måste jag lägga på för jag är så förbannad så jag kommer att säga några väl valda ord som inte lämpar sej föra sånna som Du att höra.... men vet att jag förbannar Ert slarv !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0