dag 5

Ja, så klart fortsatte jag. För Denise berättade att man tydligen kunde gå upp i början..... Suck, det hade vart underbart att veta i förväg. SÅ hade jag sluppit en deppig dag.....
Idag nådde jag mitt delmål..... under 80kg ville jag å det nådde jag med råge 78,4 ...så nästan 9 kg har jag gått ner nu då.
Å idag regnar det! Började inatt...jag vaknade med ett ryck å då luktade det regn Så jag fick kliva upp å kolla alla öppna fönster så det inte regnade in.
Det regnar fortfarande och har åskat till å från hela morron. Luftfuktigheten är hemsk nu 😲 känns som man aldrig e nöjd...men när man kan vifta med handen i luften å sen får lov att torka av sej för man blir helt blöt.
Det var till å mä svårt att klä på mej för hela jag var fuktig :)
Men det är ca 24 grader !! Underbart svalt å skönt :) Å jag hoppas det ska regna en vecka nu :)

 
Ses snart



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0