Upp på Berget....

Lågprisladan eller nått sånt heter den...Där har de allt....massa rappel å remmil :) Ska åka med Bobbi å Leonard å då vet jag att Leonard kommer att fråga om han får köpa en leksak :) Det får han ju alltid :)
 
Så...jag skulle duscha å snygga till mej lite..... (inte för att det behövs =))
 
Mitt i duschen så började vattnet svalna....jag hade balsam i håret och höll på att tvåla in mej..... skyndade mej som attans medan vattnet blev bara kallare å kallare. Jag visste ju att jag måste ställa mej där under.
Så det gick fort..... å så fick jag ställa mej där under å jag tappade andan....men stog kvar å blaskade av mej. försökte skynda mej med håret...å önskade att det hade vart jätte kort nu :) Men jag stod kvar.... å flämtade..... :)
 
Läste sen att duscha kallt har många fördelar
 
Det förbättrar blodcirkulationen
 
Du bränner fett
Det stärker immunförsvaret
Det ökar manlig fertilitet
 
 
Den där sista struntar jag ju i så klart :) Men faktiskt så är det inget jag skulle göra igen....om jag inte var tvungen :)
 
 
Ses ikväll ♥♥
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0