Torsdag...

 
MÅNSA...jag har beställt garn.... nu vet jag inte om jag har drömt att Du ändrat dej med färgen....? 
Skriv å berätta :)
 
 
En kanske något bättre dag...... Men man får inte begära för mycket.
 
Så jag har kollat lite på Pinterest... då blir jag alltid på bättre humör en stund :) Det dyker upp mer å mer tomar å julsaker. Det är ju skoj.
 
De här 2 var ju jätte gulliga...Kattungen blir nog årets julpynt tror jag :)
 
 
Jag gillar att göra mormors rutor...men nu har jag hittat en FILT variant med stickade rutor....det kan ju vara skoj som omväxling. Å när det börjar bli kallt å mörkt behöver man väl nått varmt å mysigt att värma sej med....som den med fickrorna...sån vill jag ha :)
 
 
 
 
Finns ju många sätt att värma sej på...å som en sista bild så ville jag bara locka Er till skratt..... Tänker mej i den possitionen :) mmmmm ..... Benbrott.... plockepinn ... 
 
 
 
månsa
2017-09-21 @ 18:12:20

Hejsan..
Du kanske drömmer sanndrömmar??
Mycket riktigt jag ändra mig till naturvit.
Kram på dig..

Svar: Super bra.... har nog beställt rätt garn då :) kommer nog i morrn :)
Lilian Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0