Lördag 💋

Jag virkar på rutorna till en poncho....ska göra några ...6 till varje pocho så gör väl 12 då antar jag :)
 
 
 
 
Leonard kom hit å skulle bara stanna en stund för Bobbi skulle jobba...Men Leonard ville inte gå hem...ville stanna med Mormor:) Så... när jag chattat klart ( å han vet precis vad jag gör) så plockade vi fram tågbanan igen och började sätta ihop den på köksbordet :) 
Sen kollade vi på bilder på Maine coon  katter...å en sån måste jag bara ha. Så jag sa att jag skulle spara ihop å köpa en sån...som får bo hemma hos Leonard. Å han sa att -Jag ska ta hand om den åt dej mormor!
 
Jag känner när jag chattar att jag blir misstänksam mot alla....efter alla elakheter så kanske det inte är så konstigt. Men det känns inte bra.....jag tror alla som skriver nått menar nått elakt till mej å så är det ju inte. Så jag ska jobba på det......
 
Får börja träna på andra tankar ikväll :)
 
ses snart  ♥♥♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0