Jag gör Söndan till en bra dag...

Solen skiner å jag har alla fönster öppna... Spelar Louis Fonsi och lite Maluma högt som attans.... humöret e på topp :)
 
Så ska jag chatta...:)  Småaktiga kommentarer.....låååångsinta kommentarer :) smyger in dom med en :-) så ser det ju inte ut som en elakhet....ganska genomskinligt och juvenilt.... :)
 
Nummer....? Jag grunnar på de som vunnit dag ut å dag in... varje dag ! I alla år det inte vart nummer... Om dom nu tänker ... -Aha, det var så här de kännde det, dom som aldrig vann när det alltid var nr ETT!
Hade ju hoppats på det ...men men...... inte de inte :)
 
Jag njuter av härlig musik å gör mitt bästa att förskjuta tanken på kvällen :)
 
Jag ville inte kliva upp idag...var sååå slö :) Men jag piggnade till fort när solen kikade in å det såg ut som den ville stanna. Drack min frukost smoothie och gjorde mina squats :) Har blivit en rutin nu.
Så nu ska jag inte göra många knop resten av dagen. Det tar på krafterna att höra på .........
 
ses ikväll ♥♥
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0