Getingar....

Om jag öppnar nått fönster så kommer in massa getingar... jag ser dom ju inte...men jag hör dom. När Denise var här så jagade hon ut massor.
Jag är varm å jag vill gärna ha fönster öppna så det är svalt här inne... men det går ju inte. Jag öppnade i köket å sen gick det inte att gå in där !
Jag använder mycket honung nu när jag slutat med socker..... å jag tänkte de burkar jag köper var bra...de är plast och har ett bra lock, så dom kan jag göra nått av :) (så klart) Denise körde en i diskmaskinen så den blev helt knölig :) Så nästa burk som blev tom hällde jag bara varmt vatten i å ställde på bänken....tänkte jag diskar den sen.
Så i morse kom jag in i köket å hörde inga getingar.... skulle diska burken å då var den FULL I GETINGAR !!! Det var läskigt.... Jag vill ju inte ha ihjäl dom...bara skicka ut dom härifrån......
 
Dagen har gått fort....som alltid....
 
Det var inte sånna här gulliga getingar :)
 
 
 
Ser ut som en mysig tröja....så där skulle den passa mej...utan ärmar. Men är man fryslort så kan man ju göra ärmar oxå :) Skulle jag göra en till mej så skulle jag nog hoppa över midjan som de gjort...jag skulle nog bara göra den rak.... ;-) Midja är ett minne blott :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0