Dag 5..... å Tisdag :)

2 ägg 3ggr om dagen....  Grönt te....frukt å grönsaker. Det är allt. Äta nått var 3;dje timma så man inte ska vara hungrig.Så jag dricket te med honung och kanel... för det e tydligen oxå bra :)
Jag steker ägg med tomat å pujolök i... det e gott. Jag gör smoothie av hallon, jordgubbar å fettfri naturell yoghurt och honung. Äter inget efter kl 18....bara en kopp te med kanel å honung. Mellan varven ska man dricka massa vatten. 2 liter om dagen sa min doktor...... inte 3 som de säger. Tidigare kanske jag fick i mej en liter i veckan...så det blir stor skillnad.
 
Jag har ju jobbat som kock å jag vet vad man ska äta.... men jag har min last...mackor och kakor !! Så det har jag nu slutat med...... å mackorna till teet på kvällen är nog svårast tror jag :) Men ju längre det går desto mindre sugen blir jag. Så det blir nog bra. Men efter de här tio dagarna så ska jag äta midda...riktig midda =) Men hålla mej till fisk å fågel och grönsaker så som Nisse käkar jämt.
 
Motion.... ett jäkla elände! Men men....sitter man så länge som jag gör så får man väl komma på nått att göra för att bränna lite fett.... Squats är ju bra för de använder många muskelgrupper.... så det gör jag stup i ett. Å så har jag det där poweband som jag satt runt stolsbenen å som jag kan använda till armar å överkropp...... sen bara det blir bättre med allergin så kan jag gå ut på min runda igen :)
 
5 dagar kvar....... men jag känner inte att jag minskat nått !!!! Å inte är jag piggare eller känner nån energi. Jag känner mej jätte förkyld och hostar som attans.
 
så med min vanliga otur som funkar väl inte det där på mej......
 
 
 
ses ikväll
 
PS: idag hade jag riven pepparrot i äggen...det var gott och en trevlig variation.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0