Avledande manöver :)

Min stol håller på att gå sönder..... Men jag gillar den så jag ska renovera den :) finns gygg grej affär helt nära :) Jag tror jag behöver en bräda :) Det ska bli skoj att prova på det oxå.... Leonard sa att han kunde ta med sina verktyg så skulle vi laga den :)
 
Å så har jag en stooor lykta.... med glas sidor runt om...4kantig. Fått den av Bobbi. Men jag använder aldrig ljus !! Men jag tänker sätta dit gardiner med omtag....kanske en soffa (virkad så klart)  ville att Nisse skulle väva en matta till det. Kanske få till lite blommor..... lampa å lite sånt.....
 
 
 
 
Den jag har är mycket större...å fyrkantig.... så jag får grunna på hur jag ska göra...men visst ser det mysigt ut !!
 
 
 
Sån här ska jag oxå göra *LOL* Jag har fått en burk av Nisse som blir perfekt :) Några stenar i boten å så virka fiskar å hänga dom i fiskelina.... blir skoj :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0