Attans då, att det ska finnas så mycket !

VId sidan av mej har jag en filt/överkast som jag virkar på....lite för att ta reda på restgarner :) Och så har jag en rundsticka med en känning på :) Så konstiga färger så det är nog bara Jullan som skulle ha den på sej.... men jag har sååå många nystan av det så det blir en klänning :)
å rakt framför mej ligger huvet till 2 dockor som bara väntar på att få kropp å ben :) På golvet ligger en matta i många förger, rund, som vill bli klar och hamna under rumsbordet :)
 
Och så.....
 
Hittar jag en sån här.......
 
 
 
 
Den låg bland mina stickor så antagligen har jag fått den av min syster..... å då måste jag ju kolla vad den gör :)
Tunisian Chrochet !! Snyggt blir det och när jag provade så var det lätt oxå !!  Så nu måste jag ju göra sånt OXÅ !!!!!
 
 
 
 
ses....kanske om jag har tid :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0