Äntligen Måndag.... ♥

Dag 4 nu då å jag börjar vänja mej vid portions storlekarna å äggen :) Frukt å grönsaker e ju gott så det går bra..... Ska köpa sånt Sweet! tipsade om. Så det blir lite variation.
 
Tårarna rinner.... näsan rinner å jag nyser å hostar som en tok. Fattar inte vad jag e allergisk mot men...med min vanliga otur så är det väl allt garn jag inte tål. Har en tid till doktorn i morrn. Jag har ju haft otur med de jag träffat hittills...hoppas denna är bra.
 
 Fina bollar å fina färger..... behöver nått att bli glad över.... ok, att banta går ju bra...tror jag....vågen har slut på batteriet så jag vet inte.... men jag har gjort som man ska så nått borde jag ju ha minskat.
 
6 dagar kvar :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0