snart frisk....hoppas jag

Fy attans för förkylningar !!! Att det ska va sååå jobbigt. Jag har bara legat å tyckt synd om mej i nära en vecka ! Har inte ens tagit i en virknål!!
Då e jag dålig !!
 
Jag ska försöka virka lite idag på ponchon... den e snart kalr så vill göra den klar.
Å så har jag hämtat ut garnet till MÅNSAS halsduk med ärmar:) Dag att börja sticka oxå :) Det blir kul :)
 
Julia och Nisse fyller snart år.... 6 nov Nisse och 9 nov Jullan..... Den som alltid bakar tårta till ALLA i familjen är Nisse....men nu hade jag tänkt göra ett försök.......
Denna första vet jag att Nisse skulle älska :) Å så svårt kan det ju inte vara :) 
 
 
Denna är ju lite mera tjusig kanske.... men kan väl inte va sååå svårt :) Jag vet hur man gör rosorna för det har Konditor Birgitta Schols lärt mej för ca 114 år sedan :) Å så godis å frukt uppepå gör det sååå snyggt :)
 
 
Denna idén var helt lysande tycker jag :) Ugnspannkaka i muffins form !!! Underbart !! 
Jag bara måste köpa en Muffinsform....finns ett otal användningsområden :)
 
 
 
 
Ses ♥♥♥
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0