Onsdag 😍😍😍

Jag sitter och klipper sänder garn, det känns lite konstigt :) Men det blir en frans till Ponchon jag gjort. 
Den blev bra tror jag ;) Konstigt med garn som skiftar så...jag har en färgindikator men den funkar inte på skiftande färger så där :)
 
Tog en liten paus i klippandet å gjorde en Halloween spindel mössa till Leonard :) Piprensare å restgarner :)
 
 
 
 
Det här är den ofärdiga ponchon...har gjort några avslutande varv och ska sätta dit fransarna och göra en kant runt huvan. Så skickar den kanske i morrn då.
 
 
Skitungen har kommit hem :) Helskinnad som tur va :)
 
 
 
 Michael.... det här kommer !!! Ska bara ta mej iväg till posten....lovar :)
 
 
 
Ses till en lång kväll i chatten :) ♥♥♥
 
 
 
Anonym
2017-10-18 @ 17:15:58

Åhh va spännande . Men skicka den inte förrän jag fått lön den 25/10. Fattig som en kyrkråtta just nu. Den ser urfin ut😄😄😄

Svar: jag har ju sagt att Du har redan betalt !!!! jag vill inte ha betalt !! Kommer inte ens ihåg när jag köpte de där garnet.
Lilian Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0